Faqs

Q?

Heb ik garantie op de artikelen van Fashionorder.nl?

A.

Gaat het artikel onverwachts kapot, dan kunt u natuurlijk op ons rekenen. Op al onze artikelen krijgt u de garantie van de leverancier. Neem voordat u het artikel retour stuurt, contact met ons op via info@fashionorder.nl. Houdt er rekening mee dat er geen garantie geldt op het volgende;

  • Natuurlijke slijtage.
  • Invloeden en verkleuring door de zon.
  • Vlekken die het materiaal verkleuren door contact met water, parfum, haarlak, bodylotion en/of andere vloeibare substanties.

Q?

Is mijn bestelling goed doorgekomen?

A.

Wanneer u een bestelling hebt geplaatst, wordt er een bevestiging van de bestelling verstuurd naar het opgegeven e-mail adres.
Indien u geen bevestigingsmail hebt ontvangen stuur dan even een e-mail naar info@fashionorder.nl. Het kan zijn dat de bevestigingsmail in uw ongewenste postvak komt.

Q?

Ik heb een verkeerde bestelling ontvangen, wat moet ik doen?

A.

Neem contact met ons op via info@fashionorder.nl en vermeld dat het gaat om een verkeerde bestelling. Wij nemen dan spoedig contact met u op.
U kunt ook direct met ons contact opnemen met het nummer 085 7500411 (maandag t/m vrijdag van 10.00 tot 16.00 uur).

Q?

Ik wil iemand een cadeautje geven, kan dat Fashionorder.nl?

A.

Uiteraard! Geef duidelijk aan dat het om een cadeautje gaat in het opmerkingenvak van het bestelformulier. U kunt hier ook het bezorgadres invullen.
Uiteraard zorgt Fashionorder.nl ervoor dat het artikel in een mooie cadeauverpakking verstuurd wordt.

Q?

Hoe houd ik mijn kleding mooi?

A.

Volg de wasvoorschriften in het artikel. Daarbij doen wij bij elke bestelling een brief over hoe u uw kleding het mooiste houdt.

Q?

Ik heb de bestelde artikelen ontvangen en wil graag nog iets weten over het gebruik ervan

A.

Mail ons gerust via info@fashionorder.nl of bel ons op 085 7500411 (maandag t/m vrijdag van 10.00 tot 16.00 uur) en wij beantwoorden al uw vragen!

Q?

Het artikel dat ik heb ontvangen ziet er toch iets anders uit dan op de foto van de webshop, hoe is dat mogelijk?

A.

Fashionorder.nl doet er alles aan om de artikelen zo nauwkeurig mogelijk weer te geven. Het kan echter voorkomen dat de kleur op het beeldscherm afwijkt van de daadwerkelijke kleur. Ook in het geval van sieraden met edelstenen kan het voorkomen dat de vorm, de kleur en het formaat iets afwijken van de foto.
Bent u teleurgesteld en had u iets anders in gedachte dan kunt u het altijd weer retouneren.

Q?

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

A.

Wij horen het graag als u niet tevreden bent en willen dan samen met u kijken naar een passende oplossing.
Via het mailadres klacht@fashionorder.nl kunt u contact met ons opnemen.